BRANSON KOMPLETUJE SOJUSZNIKÓW, ABY WESPRZEĆ GLOBALNE CELE ONZ

Richard Branson, właściciel Virgin Group, zbiera sojuszników do Global Goals Alliance – wirtualnej, globalnej armii, mające na celu walkę z największymi problemami obecnego świata m.in. takimi jak głód, zanieczyszczenie środowiska, nierówności społeczne czy bieda. To międzynarodowa kampania, zainicjowana przez fundację Virgin Unite, w której weźmie również udział Virgin Mobile Polska.

Aby dołączyć do akcji wystarczy stworzyć własnego awatara-superbohatera w specjalne przygotowanej aplikacji. Dostępnych jest 17 rodzajów szablonów, które odpowiadają poszczególnym globalnych celom. Pozwala to w prosty sposób zamanifestować, który z nich uważa się za najważniejszy. Każdy awatar udostępniony w mediach społecznościowych, to kolejne osoby, które dowiedzą się o akcji. Wspierając inicjatywę nawet takimi małymi gestami każdy staje się superbohaterem w wirtualnym świecie, aby wpłynąć na realne zmiany na Ziemi.

Wśród Global Goals Alliance nie zabrakło awatarów samego Sir Richarda Bransona oraz jego rodziny.

W Polsce swoje awatary wykonali m.in. Grażyna Piotrowska-Oliwa – prezes Virgin Mobile oraz Victor Borsuk – Mistrz Polski w kitesurfingu i jednocześnie ambasador Virgin Mobile Polska.

Kampania Global Goals Alliance to z inicjatywa mająca szczytny cel, ale przy okazji również świetna zabawa. Mam nadzieję, że dzięki takim niestandardowym działaniom, o 17 globalnych celach ONZ usłyszy jak największa liczba osób. Pozwoli to zbudować pozytywny ruch w sieci, który następnie przełoży się na realne działania w rzeczywistości. Gorąco zachęcam do angażowania się w akcję i pokazywania innym, jak wiele mamy jeszcze przed sobą do zrobienia, podkreślając zarazem realność tego celu, kiedy połączymy swoje siły – komentuje Grażyna Piotrowska-Oliwa, Prezes Virgin Mobile Polska.

 


Każde nawet najdrobniejsze wsparcie jest ważne i wpływa na szerzenie świadomości, że skrajna bieda może zostać rozwiązana, zmiany klimatyczne - powstrzymane, a nierówności między ludźmi - zniwelowanie.
Siedemnaście globalnych goli ONZ:

Brak ubóstwa
Brak głodu
Dbałość o zdrowie
Odpowiednia edukacja
Równość płciowa
Czysta woda i dostęp do sanitariatów
Nowoczesna energia dla wszystkich
Godna praca oraz rozwój ekonomiczny
Przemysł, innowacyjność i infrastruktura
Zmniejszenie nierówności pomiędzy społeczeństwami
Miasta przyjazne dla środowiska
Odpowiedzialne korzystanie z dóbr Ziemi
Ograniczenie zmian klimatycznych
Życie pod wodą
Życie na lądzie
Silne instytucje stanowiące o pokoju i sprawiedliwości
Partnerstwo dla globalnych goli.

7-dniowa kampania Global Goals Allience będzie trwała od 26. września do 3. października.
 

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2013-2014 TelcoNet.pl

Projekt i wykonanie: Aplikacje internetowe - Entim