MyTime - internetowy rynek usług

Serwis MyTime to pomysł na proste i szybkie zamawianie dowolnych rzeczywistych usług za pomocą Internetu. Powstał w San Francisco i jest dostępny w sieci od lutego tego roku. Od teraz jest również dostępna jako aplikacja na iPhone'a. MyTime jest swoistym rynkiem dla usług świadczonych przez lokalne punkty usługowe. Użytkownik chcący skorzystać z warszatu samochodowego czy zakładu fryzjerskiego loguje się w serwisie i ustala kalendarz swoich wizyt w punktach usługowych. Serwis proponuje konkretnych usługodawców oraz ceny. Pomaga również oszczędzać: ceny usług w porach dnia, w których nie ma dużego ruchu, są z reguły sporo niższe. Użytkownicy rezerwują terminy swoich wizyt za pośrednictwem serwisu i tutaj też opłają usługę. Nie ma dla nich dodatkowych opłat z korzystanie z MyTime. Dla lokalnych firm usługowych MyTime może być źródłem dodatkowych przychodów, lub też głównym punktem dotarcia do klientów. W zwykłym profilu współpracy serwis pobiera 3% przychodów z usług zrealizowanych przez MyTime.

MyTime - zamawianie usług on-line

 W profilu promowanym opłaty są wyższe, ale serwis oferuje dodatkowe formy reklamy (np. na serwisach społecznościowych, czy w swojej aplikacji na iPhone'a). Główną atrakcja profilu promowanego jest możliwość skorzystania z mechanizmu ustalania dynamicznych cen usług, w których punkt usługowy podaje swoje minimalne stawki w danych  porach dnia, zaś serwis ustala ceny w zależności od aktualnego poputy na usługi.

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2013-2014 TelcoNet.pl

Projekt i wykonanie: Aplikacje internetowe - Entim