Porady dla E-biznesu na początek roku

Wraz z początkiem roku proponujemy spojrzeć wstecz i zastanowić się nad metodami i użytecznością mediów społecznościowych w biznesie. Przedstawiamy kilka porad, które z pewnością wspomogą działalność e-biznesu.
1. Zapewniaj Użyteczność
W książce "Youtility" Jay Baer pisze: „Są tylko dwie drogi przebicia się firmy w środowisku, które jest owładnięte kakofoniczną konkurencyjnością. Może ona być wspaniała lub użyteczna.”
2. Wykraczaj poza Facebook
Kiedy mówimy o social media, mamy na myśli przeważnie Facebooka. Jest największy, najwięcej się o nim mówi i ma dość dużą wartość komercyjną. Nie należy ograniczać się jednak tylko do niego. Istnieje wiele serwisów takich jak Pinterest, Twitter, Linkedin, Google+, które także mogą być częścią marki.
3. Przyłącz się do rewolucji Hashtagów
Hashtagi są obecnie bardzo popularne, a prawie każdy serwis społecznościowy posiada możliwość ich implementacji. Nie są może tak powszechne na Facebooku, ale Twitter, Instagram, czy Vine nie mogłyby się bez nich obyć. Na Twitterze zaleca się dodawanie więcej niż 2 hashtagów. Taki zabieg potrafi znacznie zwiększyć ruch wokół zawartości, którą chce się wypromować.

Należy także pamiętać, że reklamy bazują na podstawowych ludzkich instynktach i należy to dobrze wykorzystać promując swój biznes w Internecie.
 

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2013-2014 TelcoNet.pl

Projekt i wykonanie: Aplikacje internetowe - Entim