Redukcja reklam w serwisie NK.pl

Od stycznia 2014 roku właściciel portalu społecznościowego NK.pl, Nasza Klasa Sp. z o.o. planuje redukcję przychodów z reklam jednocześnie zwiększając płatności od użytkowników za gry i aplikacje. Tym samym, reklama oraz badania marketingowe w NK.pl zostaną zredukowane. Pomimo zmian zakresu usług marketingowych, reszta zobowiązań dotyczących zaplanowanych kampanii zostanie zrealizowana. Spadek poza pierwszą dziesiątkę najchętniej i najczęściej odwiedzanych witryn spowodowany był zmianami na portalu min. polityki dotyczącej ochrony danych osobowych, dodatkowe koszty za darmowe wcześniej funkcje, coraz bardziej inwazyjne reklamy.

Dodatkowym czynnikiem było wyprzedzenie Naszej Klasy przez dotąd mniej popularnego w Polsce Facebooka, który uplasował się w czołówce rankingu najczęściej odwiedzanych stron internetowych w Polsce.
Wg badań Megapanelu PBI/Gemius z lipca 2013 roku z serwisu NK.pl korzysta miesięcznie 8,5 mln realnych użytkowników.

 

Źródło: e-biznes.pl

 

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2013-2014 TelcoNet.pl

Projekt i wykonanie: Aplikacje internetowe - Entim