TapOn – promocje, rabaty i nagrody nigdy nie były tak blisko

Wystartował TapOn - nowa aplikacja mobilna, która daje dostęp do wielu programów lojalnościowych i promocji oferowanych przez różnorodne punkty usługowe i sklepy. Rozwiązanie dostępne jest na urządzenia z systemem Android. Wkrótce pojawią się wersje na iOS i Windows Phone.

Dla użytkowników aplikacja TapOn jest darmowa i pozwala na korzystanie z rozmaitych promocji oraz programów lojalnościowych. Aplikacja zastępuje wiele tradycyjnych kart lojalnościowych, a jej użytkownicy jako pierwsi otrzymują informacje o nowych promocjach, rabatach i nagrodach oferowanych przez firmy korzystające z TapOn. Aby odebrać swój bonus, wystarczy przy tablecie, który znajduje się w punkcie sprzedaży, zeskanować kod QR z telefonu. Można też samodzielnie sprawdzić liczbę punktów zebranych w danym programie, co w klasycznych rozwiązaniach wymaga pomocy sprzedawcy.

Właścicielom sklepów i punktów usługowych aplikacja TapOn daje dostęp do bardzo skutecznych technik sprzedaży. Profesjonalne programy lojalnościowe były dotąd zarezerwowane dla firm z rozwiniętymi działami marketingu i dużymi budżetami. Jednak TapOn jest o wiele bardziej elastyczny w porównaniu z tradycyjnymi programami. Pozwala, zależnie od charakteru biznesu, naliczać klientom punkty lub oferować zbieranie wirtualnych pieczątek, a także przyznawać bonusy za zakup określonych produktów i usług. Można również nagradzać klientów za meldowanie się (check-iny) w punktach sprzedaży czy samo przystąpienie do programu. Dodatkowo, aplikacja pozwala badać nastawienie konsumentów do promocji oraz ich preferencje zakupowe. Co więcej, dzięki funkcji połączenia konta TapOn z mediami społecznościowymi, klienci mogą polecać produkty i usługi swoim znajomym.

 


 


– Nowe promocje, nagrody lub produkty można samodzielnie wprowadzać do systemu – mówi Michał Filipek, twórca systemu TapOn. – Są od razu wyświetlane na tabletach w punktach sprzedaży i komórkach klientów. System pozwala automatycznie oszacować koszt i wpływ promocji na sprzedaż oraz informować klientów o akcjach promocyjnych. To pierwsze tak kompleksowe i zarazem wygodne dla klientów i osób prowadzących firmy rozwiązanie z zakresu programów lojalnościowych – podkreśla Michał Filipek.  

Kartę lojalnościową można pobrać w każdym punkcie partnerskim. Aplikacja mobilna jest obecnie dostępna na telefony z systemem Android. W przygotowaniu znajduje się wersja na iPhone i Windows Phone. Rozwiązanie dla biznesu jest płatne i dostępne w abonamencie, który wynosi 269 zł netto miesięcznie. Wraz z systemem przedsiębiorca zyskuje opiekę dedykowanego eksperta marketingowego TapOn, który na bieżąco wspiera firmę w budowaniu i wdrażaniu działań promocyjnych.

***
TAPON W PIGUŁCE
DLA KLIENTA:

konto TapOn z dostępem do historii zakupów i wyszukiwarki punktów partnerskich
dostęp do konta poprzez aplikację mobilną (odpowiednik karty lojalnościowej)
dostęp do konta poprzez aplikację webową
możliwość powiązania konta TapOn z portalami społecznościowymi (Facebook i Foursquare)
karta lojalnościowa dla osób, które preferują tradycyjne rozwiązania.

DLA BIZNESU:

tablet Samsung GALAXY Tab 4 z 10-calowym wyświetlaczem i systemem mocowania
aplikacja na tablet – do korzystania z programu lojalnościowego w punkcie sprzedaży
aplikacja internetowa do zarządzania kontem biznesowym:
- tworzenie i zarządzanie programem lojalnościowym
- tworzenie i wysyłanie promocji
- możliwość badania opinii klienta
- pełne analizy profili i zachowań klientów generowane na bieżąco
aplikacja mobilna do wykonywania i obróbki zdjęć produktowych
zestaw tradycyjnych kart lojalnościowych dla klientów
indywidualne konto 10 GB w chmurze danych do przechowywania zdjęć produktowych
zabezpieczenia przed nadużyciami użytkowników
doradztwo marketingowe – dedykowany ekspert, który pomaga budować i wdrażać działania promocyjne i reklamowe.
system zgodny z wymogami GIODO.


www.biz.tapon.pl - rozwiązanie dla firm
www.tapon.pl - rozwiązanie dla klientów

* * *

O firmie

Profit Network jest właścicielem usługi o nazwie TapOn, służącej do budowania i zarządzania relacjami z klientem, czyli m.in. wdrażania indywidualnych programów lojalnościowych. Usługa jest skierowana zarówno do małych, jak i dużych przedsiębiorstw, które w ramach prowadzonej działalności pragną utrzymać długotrwałe relacje ze swoimi klientami. Zadaniem systemu jest wsparcie firmy w efektywnym kontakcie z klientem i rozwoju biznesu. Dzięki zaawansowanym narzędziom przedsiębiorcy mogą sukcesywnie doskonalić relacje z konsumentami, budując ich lojalność wobec marki. Profit Network kładzie duży nacisk na dzielenie się wiedzą i doświadczeniem w marketingu i zarządzaniu ze swoimi partnerami biznesowymi. System powstał dzięki dofinansowaniu z unijnego Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8.1.   

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2013-2014 TelcoNet.pl

Projekt i wykonanie: Aplikacje internetowe - Entim